Skocz do zawartości

jesli zycie przeciwnika 12 razy rowne 0


Rekomendowane odpowiedzi

Człowieku, ale masz problemy zrób se tako:

obj_enemy1 Create:

GML
hp=75

 

obj_hero Create:

GML
cel=0

 

obj_hero Step:

GML
enemy=instance_nearest(x,y,obj_enemy1)

if cel=12

{

room_goto_next()

}

if enemy.hp<=0

{

with (enemy) instance_destroy()

instance_create(x+-50+random(100),y+-50+random(100),obj_enemy1)

cel+=1

}

I napisz czy działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na początku gry

GML
global.quest_killmonsters_killed=0;

global.quest_killmonsters_completed=false;

 

kiedy potwór umiera

GML
global.quest_killmonsters_killed+=1;

 

gdzieś w stepie (np. w graczu)

GML
if global.quest_killmonsters_killed>=12 and global.quest_killmonster_completed=false

{

global.quest_killmonsters_completed=true;

// skutki wykonania zadania...

}

 

Wiem ze robie dlugie nazwy zmiennych ale przynajmniej wiadomo o co chodzi. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...