Maciol39 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość, wstawiania akcji wg sekund trwania utworu. Dajmy taki przykład leci muzyczka i np chciałbym aby od 30 sekundy do 60-tej sekundy tego utworu obiekt zmieniał sprita. Czy jest w ogóle taka możliwość?? Z góry dziękuje za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Trzeba na alarmach, bo gm nie ma wbudowanych funkcji sprawdzających pozycje w utworze ( supersound.dll ma ) create : GML sprite[0] = normalny_sprite; sprite[1] = inny_sprite; a = 0; sprite_index = sprite[a]; sound_play(muza); alarm[0] = 30*room_speed; alarm[0] GML if ! a { a = 1; sprite_index = sprite[a]; alarm[0] =30*room_speed; exit; } else { a = 0; sprite_index = sprite[a]; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się