Skocz do zawartości

Souland


Syliush

Rekomendowane odpowiedzi

Sorki ze nie odpisalem na wiadomosc, ale mialem cos na glowie. Zalezy o jakie efekty Ci chodzi? W sumie calosc byla pod XenoNa robiona, wiec powiedz jakie dokladnie efekty masz na mysli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec:

* woda - sprity z odpowiednimi transformacjami i blendingiem zalezne od czasu.

* kurz (dokladnie fale gdy na wodzie ale na piasku jak kurz wyglada serio ;p) - zwiekszajaca sie skala i sinusoidalne alpha sprite'a.

* 'ring' - standardowy efekt gma (jedyny gmowy efekt - nie chcialo mi sie robic wtedy wlasnego)

* swiatlo i trzesacy sie ekran - swiatlo to tez zabawa wlasnymi alarmami + random(), to samo z trzesacym sie ekranem (dokladnie pozycja viewow)

* no a palmy to juz chluba czystego XenoNa i jego fizyki. Palmy reaguja na wiatr i inne sily (np z pociskow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...