rocket12 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 1. Chodzi mi o bo żeby laser rozpoczynał się w wyznaczonym miejscu a kończył tam gdzie znajduje się kursor 2.Potrzebował bym kodu na to żeby postać była zawsze odwrócona przodem do kursora Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 To nie są pytania zaawansowanych :huh: 2. W step bohatera: GML image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Na pierwsze napisze odpowiedź po szkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 "Laser": GML draw_line( wyznaczone_x, wyznaczone_y, mouse_x, mouse_y ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 To nie są pytania zaawansowanych :huh: 2. W step bohatera: GML image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Na pierwsze napisze odpowiedź po szkole. Sorry że nie do tematu ale dlaczego napisałeś "To nie są pytania zaawansowanych", przecież jesteśmy w dziale "Pytania Początkujących"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się