Skocz do zawartości

Zablokowane Zmiana broni i atak itemów


Rekomendowane odpowiedzi

Wywala mi taki błąd jak włanczam

 

 

 

FATAL ERROR in

action number 1

of Step Event

for Obj_Hero:

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 17:

 

global.item_attack=6

 

at position 3: Assignment operator expected

 

 

A tu jaki mam kod:

GML
// atak i obrona itemow

global.item_attack=0

global.item_defence=0

if(global.miecz)global.item_attack=6

if(global.luk)global.item_attack=9

if(global.topor)global.item_attack=8

if(global.rozdzka)global.item_attack=10

if(global.zbroja)global.item_defence+=8

if(global.helm)global.item_defence+=2

if(global.tarcza)global.item_defence+=4

 

//bron jesli jest

if current_sword=0

{

global.miecz

global.item_attack=6

}

 

if current_sword=1

{

global.luk

global.item_attack=9

}

 

if current_sword=2

{

global.topor

global.item_attack=8

}

 

if current_sword=3

{

global.rozdzka

global.item_attack=10

}

 

//jesli nie ma

if not current_sword=0

{

global.miecz

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=1

{

global.luk

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=2

{

global.topor

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=3

{

global.rozdzka

global.item_attack=0

}

 

 

 

Dałem wiekszosc kodu jesli chodzi o zmiane broni i okreslanie poziomu ataku itemow, kiedys to zrobilem ale ostatnio siadl mi dysk i musze pisac wszystko od podstaw i nie pamietam jak tamto zrobilem, i pytanie gdzie jest błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dajesz "not"?

GML
//jesli nie ma

if not current_sword=0

{

global.miecz

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=1

{

global.luk

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=2

{

global.topor

global.item_attack=0

}

 

if not current_sword=3

{

global.rozdzka

global.item_attack=0

}

to jest nie potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale mniejsza o to wczesniej tak mialem i nie mialem bledu a teraz czemu mi go wywala?

 

EDIT:Sam sobie zrobiłem zamykam xD

 

GML
// atak i obrona itemow

global.item_attack=0

global.item_defence=0

if(global.miecz)global.item_attack=6

if(global.luk)global.item_attack=9

if(global.topor)global.item_attack=8

if(global.rozdzka)global.item_attack=10

if(global.zbroja)global.item_defence+=8

if(global.helm)global.item_defence+=2

if(global.tarcza)global.item_defence+=4

 

//bron jesli jest

if current_sword=0

{

if global.miecz

{

global.item_attack=6

}

}

 

if current_sword=1

{

if global.luk

{

global.item_attack=9

}

}

 

if current_sword=2

{

if global.topor

{

global.item_attack=8

}

}

 

if current_sword=3

{

if global.rozdzka

{

global.item_attack=10

}

}

 

//jesli nie ma

if not current_sword=0

{

if global.miecz

{

global.item_attack=0

}

}

 

if not current_sword=1

{

if global.luk

{

global.item_attack=0

}

}

 

if not current_sword=2

{

if global.topor

{

global.item_attack=0

}

}

 

if not current_sword=3

{

if global.rozdzka

{

global.item_attack=0

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...