Maxior11 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Wywala mi taki błąd jak włanczam FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for Obj_Hero: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 17: global.item_attack=6 at position 3: Assignment operator expected A tu jaki mam kod: GML // atak i obrona itemow global.item_attack=0 global.item_defence=0 if(global.miecz)global.item_attack=6 if(global.luk)global.item_attack=9 if(global.topor)global.item_attack=8 if(global.rozdzka)global.item_attack=10 if(global.zbroja)global.item_defence+=8 if(global.helm)global.item_defence+=2 if(global.tarcza)global.item_defence+=4 //bron jesli jest if current_sword=0 { global.miecz global.item_attack=6 } if current_sword=1 { global.luk global.item_attack=9 } if current_sword=2 { global.topor global.item_attack=8 } if current_sword=3 { global.rozdzka global.item_attack=10 } //jesli nie ma if not current_sword=0 { global.miecz global.item_attack=0 } if not current_sword=1 { global.luk global.item_attack=0 } if not current_sword=2 { global.topor global.item_attack=0 } if not current_sword=3 { global.rozdzka global.item_attack=0 } Dałem wiekszosc kodu jesli chodzi o zmiane broni i okreslanie poziomu ataku itemow, kiedys to zrobilem ale ostatnio siadl mi dysk i musze pisac wszystko od podstaw i nie pamietam jak tamto zrobilem, i pytanie gdzie jest błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Po co dajesz "not"? GML //jesli nie ma if not current_sword=0 { global.miecz global.item_attack=0 } if not current_sword=1 { global.luk global.item_attack=0 } if not current_sword=2 { global.topor global.item_attack=0 } if not current_sword=3 { global.rozdzka global.item_attack=0 } to jest nie potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxior11 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Potrzebne bo jesli jest tak: jesli jest bron to atak 6 a jesli nie ma (if not) to atak 0 , rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 A od czego masz else ? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxior11 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No dobra ale mniejsza o to wczesniej tak mialem i nie mialem bledu a teraz czemu mi go wywala? EDIT:Sam sobie zrobiłem zamykam xD GML // atak i obrona itemow global.item_attack=0 global.item_defence=0 if(global.miecz)global.item_attack=6 if(global.luk)global.item_attack=9 if(global.topor)global.item_attack=8 if(global.rozdzka)global.item_attack=10 if(global.zbroja)global.item_defence+=8 if(global.helm)global.item_defence+=2 if(global.tarcza)global.item_defence+=4 //bron jesli jest if current_sword=0 { if global.miecz { global.item_attack=6 } } if current_sword=1 { if global.luk { global.item_attack=9 } } if current_sword=2 { if global.topor { global.item_attack=8 } } if current_sword=3 { if global.rozdzka { global.item_attack=10 } } //jesli nie ma if not current_sword=0 { if global.miecz { global.item_attack=0 } } if not current_sword=1 { if global.luk { global.item_attack=0 } } if not current_sword=2 { if global.topor { global.item_attack=0 } } if not current_sword=3 { if global.rozdzka { global.item_attack=0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi