Skocz do zawartości

Zablokowane ruchy postaci - direction i warunek


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam coś takiego. Korzystam z racer example.

Chcę żeby gracze się obracali. Wysyłam direction, odbieram i do graczy rozsyłam. :mellow:

Niby działa, ale jak ruszam myszką by obrócić gracza to obracają się dwa. Więc wpadłem na pomysł żeby dać w step object_player_self:

GML
if global.myid=obj_player_self{...kod na obracanie się...}

Niby działa, ale obraca się tylko pierwszy gracz, a drugi nie. :o

 

Co mam robić? Trzeba chyba wykorzystać tablicę graczy? Niech ktoś przeanalizuje racera i powie co wpisać, bo już dawno się bawiłem 39 dll.. :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kod ma tyle sensu co nic. Jak już to:

GML
//pętla odbierania wiadomosci

//...

{

case odebranie_direction_czy_cos:

{

odebrane_id = readbyte();

with ( obj_player_other ) // bo chcemy obracac innych co nie?

{

if ( other.odebrane_id == id )

{

direction = readshort(); //odbieramy direction

}

}

break;

}

}

//...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...