Paqoo Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Mam coś takiego. Korzystam z racer example. Chcę żeby gracze się obracali. Wysyłam direction, odbieram i do graczy rozsyłam. :mellow: Niby działa, ale jak ruszam myszką by obrócić gracza to obracają się dwa. Więc wpadłem na pomysł żeby dać w step object_player_self: GML if global.myid=obj_player_self{...kod na obracanie się...} Niby działa, ale obraca się tylko pierwszy gracz, a drugi nie. :o Co mam robić? Trzeba chyba wykorzystać tablicę graczy? Niech ktoś przeanalizuje racera i powie co wpisać, bo już dawno się bawiłem 39 dll.. :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Ten kod ma tyle sensu co nic. Jak już to: GML //pętla odbierania wiadomosci //... { case odebranie_direction_czy_cos: { odebrane_id = readbyte(); with ( obj_player_other ) // bo chcemy obracac innych co nie? { if ( other.odebrane_id == id ) { direction = readshort(); //odbieramy direction } } break; } } //... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Chcemy obracać siebie =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No to przecież obracasz normalnie na kliencie nie x_X Więc w czym problem? A jak ma odbierać z serwera to tylko wystarczy warunek if ( odebrane_id == global.myid ) ... i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Aha.. No dobra znajdę czas to się pobawię :P Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi