Skocz do zawartości

odrzut w kontakcie z pociskiem


Rekomendowane odpowiedzi

przeciwnik porusza sie takim ruchem

GML
gravity_direction = 270

if place_free(x,y+1)

gravity = 0.5

else

gravity = 0

if vspeed > 12

vspeed = 12

 

chciałbym aby odrzucało go w kolizji z pociskiem w strone w którą leci pocisk czyli

 

-> (^-^)

pocisk przeciwnik

 

przeciwnik obrywa odrzuca go w prawo. gdyby przeciwnik spadał w powietrzu i dostał pociskiem pod kątem 45 stopni to żeby odrzuciło go tak na skos itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działa ;) dzięki

 

hm a jak zrobić to na bohaterze? bo jak dostanie raz to cały czas go odpycha ;/ bohater ma ten sam ruch tylko nie ma speeda tylko pozycja sie zmienia

dać plik żeby było łatwieJ/

na ludziku tez nie za bardzo działa bo jak jest w powietrzu to go podrzuca ale jak idzie to nie zwiększyłem wartość i tez nie za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...