trolu122 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 przeciwnik porusza sie takim ruchem GML gravity_direction = 270 if place_free(x,y+1) gravity = 0.5 else gravity = 0 if vspeed > 12 vspeed = 12 chciałbym aby odrzucało go w kolizji z pociskiem w strone w którą leci pocisk czyli -> (^-^) pocisk przeciwnik przeciwnik obrywa odrzuca go w prawo. gdyby przeciwnik spadał w powietrzu i dostał pociskiem pod kątem 45 stopni to żeby odrzuciło go tak na skos itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Kolizja pocisku z przeciwnikiem: GML other.direction = direction; other.speed = 5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 działa ;) dzięki hm a jak zrobić to na bohaterze? bo jak dostanie raz to cały czas go odpycha ;/ bohater ma ten sam ruch tylko nie ma speeda tylko pozycja sie zmienia dać plik żeby było łatwieJ/ na ludziku tez nie za bardzo działa bo jak jest w powietrzu to go podrzuca ale jak idzie to nie zwiększyłem wartość i tez nie za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się