HitTive Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Mam taki problem, nie wiem jak zrobić żeby jak rakieta uderzy w kwadrat to kwadraty oddalone o np. 100 pikseli też wybuchały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Najprostszym rozwiązaniem jest zrobienie sprite'a (Koło), zrobić obiekt oWybuch i przypisać temu obiektowi tego sprite'a. Podczas kolizji rakiety z kwadratem, usunąć rakietę i stworzyć obiekt oWybuch. W kolizji tego obiektu z kwadratem dajesz GML with (other) instance_destroy(); To nie wszystko. W create oWybuch dajesz GML visible = 0; alarm[0] = 1; I w alarm0 GML instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HitTive Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Dzięki, wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się