Skocz do zawartości

Dystans i wybuch


Rekomendowane odpowiedzi

Najprostszym rozwiązaniem jest zrobienie sprite'a (Koło), zrobić obiekt oWybuch i przypisać temu obiektowi tego sprite'a. Podczas kolizji rakiety z kwadratem, usunąć rakietę i stworzyć obiekt oWybuch. W kolizji tego obiektu z kwadratem dajesz

GML
with (other) instance_destroy();

To nie wszystko. W create oWybuch dajesz

GML
visible = 0;

alarm[0] = 1;

I w alarm0

GML
instance_destroy();
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...