Skocz do zawartości

przydała by mi się małą pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

po 1:

potrzebował bym panel w którym było by :

*pasek życie bohatera

*ilość pieniędzy

*pasek exp

po 2:

Mam problem z atakiem mojego bohatera:

*Chciał bym aby gdy bohater jest zwrócony np. na zachód to gdy nacisnę spacje to on wyciąga miesz i ciągle jest zwrócony w prawo.

*Chciał bym aby mój bohater móg atakować tylko co określony czas np. 7 sekund.

 

A i po 3:

Jak mam wstawić swoją gre na neta ???

 

Narazie to wszystko.

 

Z góry dziękuje za pomoc. :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życie bohatera:

 

Daj skrypt:

 

GML
var pasek, czas, czas_max, dlugosc, xx, yy, xx1, yy1, kolor, kolor1;

 

xx = argument0;

yy = argument1;

xx1 = argument2;

yy1 = argument3;

czas = argument4;

czas_max = argument5;

 

dlugosc = xx - xx1;

 

pasek = ( czas / czas_max ) * dlugosc;

kolor1 = draw_get_color();

draw_set_color(c_black);

draw_rectangle(xx-1,yy-1,xx1+1,yy1+1,false);

draw_set_color(kolor1);

kolor = merge_color(c_red,c_lime,czas/czas_max);

draw_rectangle_color(xx,yy,xx-pasek,yy1,kolor,kolor,kolor,kolor,false);

 

i sobie ustaw jak tam masz z życiem (zmienne).

 

Np. w Draw bohatera:

 

GML
skrypt_z_zyciem(x-30,y-30,x+50,y-27,HP,MAXHP);

 

Ilość pieniędzy:

Pokombinuj ze zmiennymi, np.:

daj w Create:

GML
gold = 100;

 

a później w Draw:

GML
xx = view_xview[0];

yy = view_yview[0];

 

draw_set_font(moja_czcionka);

draw_text(xx+0,yy+30,'Gold: '+string(gold));

 

Pasek exp, tutaj masz:

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=12178&hl= (na samym dole)

 

Z tym wrzuceniem na neta, to wejdź na jakiś hosting plików i tam sobie wrzuć, np. na speedyshare. (Masz jeszcze GMCLAN'owski upload) :)

A z resztą pokombinuj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś wykombinowałem (przy waszej pomocy wielkie dzięks) to co potrzebowałem

 

Ale tera potrzebuje jeszcze 2 inbformacje

 

1

Co zrobić aby obraz (widok gry) podonżał za myszką

 

2

Jak zmienić wygląd myszki (oczywiście w grze) tzn. aby myszka była obiektem

 

Jeżeli odpowiecie na 2 to odpowiedź na pierwsze będzie zbędna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże

robisz objekt kursor i

dajesz w Stepie

kursor.x=mouse_x
kursor.y=mouse_y

 

I w global game settings

 

Jest to drugie od dołu

Display the cusor

 

mam nadzieje ze pomogłem

 

EDIT:

Jeżeli odpowiecie na 2 to odpowiedź na pierwsze będzie zbędna

lol to my jesteśmy w Milionerach, że musimy odpowiedzieć A lub B?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...