Paqoo Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Mam taki kod: GML switch (show_message_ext("Czy chcesz przeszukać skrzynię?","Tak","Nie","Anuluj")){ if przeszukana = false { case 1: przeszukana=true; szansa=round(random(1)); sprite_index=skrzynia1b; if szansa=1{show_message('Chyba coś znalazłeś..');} repeat(4){instance_create(global.bohater.x,global.bohater.y,o_hp)} instance_create(global.bohater.x,global.bohater.y,o_luk) instance_create(global.bohater.x,global.bohater.y,o_armor) } else{show_message('Skrzynia jest pusta..');}} Akcja dzieje się po left pressed. Czemu nie działa sprite_index=skrzynia1b;? W Draw mam kod draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Może w stepie masz jakiś kod który cały czas zmienia sprite_index na inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Właśnie nie mam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Właśnie nie mam.. No to może gdzieś indziej? A jak nie to debuguj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się