Kucza Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Gate Online to projekt MMORPG tworzony przez: Krzysztof Kucza - programowanie, założyciel gry Wojciech Wilk - grafika Jakub Ptaszyński - fabuła, pomysły, koncepcje itp. Michał Wilk - tłumaczenie Oprócz tych osób poszukujemy grafika i muzyka/dźwiękowca. Dlaczego szukamy dodatkowego grafika? Ponieważ Michał Wilk ma pracę i studia i nie ma zbyt wiele czasu. Dodatkowy grafik zajmował by się tworzeniem spritów np.obiektów, potworów, przedmiotów. Michał Wilk nadzorowałby jego pracę, a także tworzyłby np. interfejs. Jako że nie jest to projekt komercyjny grafik nie otrzymywałby wynagrodzenia. Choć oczywiście kiedy projekt będzie już grywalny gra będzie w jakiś sposób zarabiała(np. poprzez płatne konta) i pieniądze byłyby wykorzystane do opłacania serwera a reszta do autorów projektu. W grze Gate Online można wcielić się w człowieka, elfa lub krasnoluda. Docelowo do dyspozycji mają być trzy klasy - wojownik (fighter), strzelec (archer) i mag (magician), przy czym każda klasa ma dwie możliwości rozwoju. Umiejętności dzielą się na dwa typy: rozdawane, czyli takie, które rozdajemy przy awansie i wpływają one na skuteczność, szybkość itp. różnych czynności. Drugim typem są umiejętności trenowane, które rosną przy używaniu ich i generalnie dają nam większe możliwości. Na początku ląduje się w strefie treningowej, gdzie do osiągnięcia piątego poziomu doświadczenia wykonujemy zadania dawane nam przez różnych instruktorów. Kiedy postać zginie, po odpowiednim czasie, w którym da się ją wskrzesić odpowiednimi czarami, odradza się w świątyni. W miastach mamy wiele lokacji dających różne bonusy, np. lecząca studnia czy napawający optymizmem posąg bohatera. W grze mamy do wykonania mnóstwo questów, zaś administracja gry dba o to, żeby graczom się nie nudziło ;) Co jest zrobione w projekcie? Projekt jest tworzony 1,5 roku i jest w dosyć zaawansowanym stanie. Najważniejsze: -ruch potworów -NPC -atakowanie, zabijanie potworów -exp, awans poziomu, rozdawanie punktów statystyk -wielopoziomowość -ekwipunek Gra w niedługim czasie(1-3 miesięcy) zostanie wydana we wczesnej wersji(jednak grywalnej) i będzie regularnie aktualizowana. Do wydania gry zostało mi jeszcze np.sklepy(w części zrobione), atakowanie nas przez monstry Oprócz klienta do projektu wchodzi wiele innych aplikacji min.Serwer, Map edytor, itp. TUTAJ MACIE SCREENY Z GRY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masgen Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 hmm zastanawia mnie jedno :D Dlaczego na screenach pisze "Tibia/Lev3" O_o Aha ^^... z tym lev to wiedziałem bardziej chodziło mi o to "Tibia" xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucza Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Nie tylko ty o to pytałeś ;P Tibia to jest nazwa gracza a Lev 3 że masz 3 poziom. Ale chyba lepiej żeby było lvl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Zły dział chyba ty dałeś tu recenzje. Dajcie mu warna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 A moze Tobie? Gdzie Ty tu widzisz recenzje? O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Syliusz, jaką recenzję? On chciał nam zaprezentować co dotychczas stworzył i o czym jest gra, a chyba jak chcę grafika to ten musi wiedzieć do jakiego projektu ma się przystosować i o czym on jest, więc nie rzucaj się z warnami, jak nie masz o czymś pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Nie żebym chciał was obrzucać gównem, małe ale. Strona projketu. YOYO odstrasza, tym bardziej ten cms. Byście się chłopaki postarali żeby projekt dobrze wypadał. Jeśli potrzebujecie "webmajstera" piszcie : kofel@jabster.pl ( mail i JID ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się