Skocz do zawartości

Grafik do projektu MMORPG Gate Online


Kucza

Rekomendowane odpowiedzi

Gate Online to projekt MMORPG tworzony przez:

Krzysztof Kucza - programowanie, założyciel gry

Wojciech Wilk - grafika

Jakub Ptaszyński - fabuła, pomysły, koncepcje itp.

Michał Wilk - tłumaczenie

Oprócz tych osób poszukujemy grafika i muzyka/dźwiękowca.

 

Dlaczego szukamy dodatkowego grafika? Ponieważ Michał Wilk ma pracę i studia i nie ma zbyt wiele czasu.

Dodatkowy grafik zajmował by się tworzeniem spritów np.obiektów, potworów, przedmiotów.

Michał Wilk nadzorowałby jego pracę, a także tworzyłby np. interfejs.

 

Jako że nie jest to projekt komercyjny grafik nie otrzymywałby wynagrodzenia.

Choć oczywiście kiedy projekt będzie już grywalny gra będzie w jakiś sposób zarabiała(np. poprzez płatne konta) i pieniądze byłyby wykorzystane do opłacania serwera a reszta do autorów projektu.

 

W grze Gate Online można wcielić się w człowieka, elfa lub krasnoluda. Docelowo do dyspozycji mają być trzy klasy - wojownik (fighter), strzelec (archer) i mag (magician), przy czym każda klasa ma dwie możliwości rozwoju. Umiejętności dzielą się na dwa typy: rozdawane, czyli takie, które rozdajemy przy awansie i wpływają one na skuteczność, szybkość itp. różnych czynności. Drugim typem są umiejętności trenowane, które rosną przy używaniu ich i generalnie dają nam większe możliwości. Na początku ląduje się w strefie treningowej, gdzie do osiągnięcia piątego poziomu doświadczenia wykonujemy zadania dawane nam przez różnych instruktorów. Kiedy postać zginie, po odpowiednim czasie, w którym da się ją wskrzesić odpowiednimi czarami, odradza się w świątyni. W miastach mamy wiele lokacji dających różne bonusy, np. lecząca studnia czy napawający optymizmem posąg bohatera. W grze mamy do wykonania mnóstwo questów, zaś administracja gry dba o to, żeby graczom się nie nudziło ;)

 

Co jest zrobione w projekcie?

Projekt jest tworzony 1,5 roku i jest w dosyć zaawansowanym stanie.

Najważniejsze:

-ruch potworów

-NPC

-atakowanie, zabijanie potworów

-exp, awans poziomu, rozdawanie punktów statystyk

-wielopoziomowość

-ekwipunek

 

Gra w niedługim czasie(1-3 miesięcy) zostanie wydana we wczesnej wersji(jednak grywalnej) i będzie regularnie aktualizowana.

Do wydania gry zostało mi jeszcze np.sklepy(w części zrobione), atakowanie nas przez monstry

 

Oprócz klienta do projektu wchodzi wiele innych aplikacji min.Serwer, Map edytor, itp.

 

 

TUTAJ MACIE SCREENY Z GRY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze Tobie? Gdzie Ty tu widzisz recenzje? O.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym chciał was obrzucać gównem, małe ale. Strona projketu. YOYO odstrasza, tym bardziej ten cms. Byście się chłopaki postarali żeby projekt dobrze wypadał. Jeśli potrzebujecie "webmajstera" piszcie : kofel@jabster.pl ( mail i JID ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...