Skocz do zawartości

Lenghdir


Rekomendowane odpowiedzi

Jak ja mam obj_gracz i przy naciśnięciu vk_left sprawdza czy jest wolne miejsce i idzie o 6 pixeli w lewo, jego przyciąganie (gravity_direction) jest ustawione na obj1, wszystko jest dobrze tylko chcę aby jego ruch był względny np.: obj1 że gdy jest przykładowo na jego lewej stronie to aby przy naciśnięciu vk_left nie szedł o 6 pixeli w lewo, tylko w górę ? rozumiecie :P Wiem że trochę to zawiłe więc jakby coś zrobię screeny :D

 

Edit:

 

Screeny

 

Ten obrazek mówi co i jak, hero jest przyciągany przez czarną, dużą kulę przy pomocy gravity_direction:

http://img213.imageshack.us/img213/8554/screen1ni8.bmp

 

Tutaj jest pokazane co się dzieje a nie powinno przy naciśnięciu lewej strzałki:

http://img528.imageshack.us/img528/8215/screen2yd8.bmp

 

Tutaj jest pokazane co się dziać powinno przy naciśnięciu lewej strzałki:

http://img213.imageshack.us/img213/130/screen3au9.bmp

 

Myślę że rozjaśniłem wam co nieco mój problem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, nie bylo tak od razu?

GML
if(keyboard_check_key(vk_left))

{

x+=lengthdir_x(10,gravity_direction-90)

y+=lengthdir_y(10,gravity_direction-90)

}

if(keyboard_check_key(vk_right))

{

x+=lengthdir_x(10,gravity_direction+90)

y+=lengthdir_y(10,gravity_direction+90)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GM7, czyli nie moge pomoc :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...