dziadekkleofas Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Po dłuższych rozważaniach z Woockiem doszliśmy do wniosku, że zamiast abilitki Anger powinno być coś innego. Dlatego tutaj możecie dawać swoje pomysły na ciekawe keywordy - najciekawszy wygrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Przypomnę, że ten keyword nie musi być szczególnie związany z tematem seta. Może nawet lepiej, żeby nie był? Mam nadzieję, że ktoś coś zaproponuje. Głupio by było, żeby calutki projekt był dziełem dwóch osób, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 14 Maja 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Rage, Fury, Wrath. Ciężko wskazać konkretny, ale w sumie podobają mi się w kolejności takiej jakiej podałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Okej, rozumiem, że nie pytanie było dość nieprecyzyjne: Szukamy nowej mechaniki w miejsce Angera, a nie nazwy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 14 Maja 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Ale to jakaś mechanika ze świata M:tG czy chcecie wymyśleć zopełnie nową oraz jej działanie? I w ogóle jak takie ability będzie uwzględnione na kartach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Naturalnie, że tworzymy swoje. A będzie uwzględniane tak samo, jak inne, które zamierzamy wprowadzić. Dla naprzykładu porozglądaj się po tematach o Silence, Doublepost czy Shortcircuit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 spam - Placac 1 life, i poswiecajac ten permanent dobieramy tyle kart ile na stole lezy permanentow ze spamem, zatrzymujemy 1 karte reszte wyrzucamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Jako całość ten pomysł jest dość dziwny i nie wiem, czy dałoby się z nim zrobić coś zbalansowanego. Podoba mi się jednak idea keyworda, który liczy samego siebie, żeby ustalić siłę efektu. Będę szukał innych rozwiązań w podobnym stylu. Wielkie dzięki za podpowiedź :). Myślę, że najlepiej będzie znaleźć coś typowo "stworowego". Coś, co urozmaicałoby walkę, zmieniałoby ją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 dobra to moze cos w tym stylu: nazwa: *brak* (nic mi nie przyszlo do glowy) zaplac X+tapnij, poloz Y token(ow) usun wszystkie tokeny aby zapobiec tylu obrazeniom (jakie mogl otrzymac ten stwor) ile bylo tokenow. w sumie warto bylo by wykombinowac cos ze spamem i liczeniem takich samych keywordow w grze do podliczenia efektu. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonbee Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 @up: Pomyślałem o czymś takim na jednej karcie, to by się mogło zwać flooding. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się