Luksor Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Jak zrobić aby akcja w stepie wykonała się tylko raz? Jest sobie warunek który sprawdza czy dana zmienna jest równa true. Kiedy warunek zostaje spełniony wykonuje się akcja. Jak zrobić, aby ta akcja wykonała się tylko raz? (nie mogę zmienić wartości tej zmiennej na false) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 To zmień ją na 2 pod koniec kodu między klamrami. Może być byle co byle nie 0 lub 1. np. GML if ( kloc ) { sprite_index = blabla; kloc = 2; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 To zmień ją na 2 pod koniec kodu między klamrami. Może być byle co byle nie 0 lub 1. Nie działa. Oto kod, możecie poprawić tak aby podczas poruszania był sprite3 , a gdy stoi sprite0? GML image_angle=direction; if global.walk=true { move_towards_point(global.clicked_x,global.clicked_y,4); image_index=sprite3; } if distance_to_point(global.clicked_x,global.clicked_y) < 1 { speed=0; image_index=sprite0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Zamiast image_index daj sprite_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Zamiast image_index daj sprite_index. Działa thx :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się