Kirian Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Tym razem mam problem z interfejsem. Jest to obrazek jpg, który jest ustawiony pośrodku aktualnego widoku: x=view_xview[0]+400; y=view_yview[0]+600; Dopóki view się nie przesuwa jest ok, gdy dochodzę do którejkolwiek części ekranu i widok zaczyna podążać za graczem, interfejs zdecydowanie nie nadąża i dzieje się coś takiego: Czy można coś na to poradzić, czy po prostu wyświetlanie dużych grafik zawsze będzie opóźnione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ten kod co podałeś jest w Step evencie ? Jeśli tak to zmień event na End Step. BTW: Twoja graficzka ? Fajny screen :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirian Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Dzięki za szybką odpowiedź. Tak, grafikę sam robiłem :) Niestety po wstawieniu w END STEP (także w BEGIN STEP) efekt ten nadal występuje :/ Interfejs porusza się z pewnym opóźnieniem w stosunku do view... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Hmm... to rysuj interfejs poprzez event draw :P np. GML draw_sprite( sprite_index, image_index, view_xview[0] + 400, view_yview[0] + 600 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirian Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Działa I D E A L N I E :thumbsup: Wielkie Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się