Nirvan Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jak można zrobić że gdy pewien objekt który wydaje dźwięk co jakiś czas i gdy drugim obiektem będzie się od niego oddalać to żeby ten dźwięk z pierwszego obiektu zanikał , było coraz ciszej słychać i żeby przechodził na stronę głośnika od której strony jest wydawany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Proste, uzależniasz wartość volume od odległości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Zobacz sobie funkcje z rodziny sound_3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się