Hanjuso Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 nie wiem juz to tu bylo przynajmniej nie znalazlem ale jak zrobic zeby obiekt1 np. szedl do obiektu2 ale obiektow2 jest duzo i rzeby szedl do tego ktory jest najblizej????? :blink: <_< :huh: :ph34r: :hitler: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Możesz np. zmienić jego kierunek, żeby poruszał się z prędkością speed do najbliższego objectu2: [object1] speed=predkosc; direction=point_direction(x,y,instance_nearest(x,y,object2).x,instance_nearest(x,y,object2).y); Albo żeby zmienił położenie na pozycje najbliższego object2: [object1] x=instance_nearest(x,y,object2).x; y=instance_nearest(x,y,object2).y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się