Skocz do zawartości

Zablokowane Odejmowanie zycia , wartosc ze zmiennej obiektu


Driger

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiec.

 

 

1. Mam obiekt pocisk.

 

moc = 20

 

I mam parent potworow "potwory" a w nich

zycie = 100

 

Jak zrobic , w obiekcie 'strzala' , aby po kolizji z obiektem 'potwory' odejmowalo , potworom wartosc z "moc"

 

czyli cos w stylu

 

zycie -= moc

 

Tylko ze chcialbym aby to bylo w kolizji i w obiekcie strzala.

 

2. Cos takiego samego tylko tym razem aby bylo TYLKO w obiekcie "potwory" ze po zetknieciu z obiektem 'strzala' odejmowalo

 

zycie -= moc ( tylko ta moc to pobierana wartosc ze strzaly)

 

Nie wiem czy wogole dobrze to wytlumaczylem.

 

Z gory dzieki za pomoc , pozdro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...