Driger Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Tak wiec. 1. Mam obiekt pocisk. moc = 20 I mam parent potworow "potwory" a w nich zycie = 100 Jak zrobic , w obiekcie 'strzala' , aby po kolizji z obiektem 'potwory' odejmowalo , potworom wartosc z "moc" czyli cos w stylu zycie -= moc Tylko ze chcialbym aby to bylo w kolizji i w obiekcie strzala. 2. Cos takiego samego tylko tym razem aby bylo TYLKO w obiekcie "potwory" ze po zetknieciu z obiektem 'strzala' odejmowalo zycie -= moc ( tylko ta moc to pobierana wartosc ze strzaly) Nie wiem czy wogole dobrze to wytlumaczylem. Z gory dzieki za pomoc , pozdro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 W kolizji strzały i potwora wpisz: GML with(other) zycie-=other.moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 bez with(other) bo akcj wykona w naboju strzale*, a nie potworze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 W kolizji strzały i potwora wpisz: GML with(other) zycie-=other.moc @up: Tak tak juz wszystko wiem , no ale tez dzieki ;p Oh dzieki Ci ;p Dobra juz nic nie potrzebuje , to mi rozjasnilo mozg ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi