OriPL Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 witam mam coś takiego ze jak Player naskakuje na obiekt to zaczyna on sie poruszać w prawo takie jakby ruchome schody tylko ze jak podskoczę to ta prędkość nadal jest mam w kodzie coś takiego: kolizja Playera z obiektem: GML move_contact_solid(270,4) vspeed=0 hspeed+=3 macie może jakiś kod ze jak Player nie ma kolizji z obiektem to wtedy hspeed będzie równać sie zero?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się