Exigo Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jest problem... załóżmy że mam obj1 który ma w kodzie tak aby poruszał się w stronę obiektu... kombinowałem tak: (w stepie) GML direction=point_direction(x,y,obj2.x,obj2.y); motion_set(direction,speed+0.2); Po prostu.. stoi w miejscu, ale nie tego chce... co jest źle? EDIT: Dodam że on się rozpędza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 to nie wiem czemu u ciebie stoi - bo u mnie wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 GML direction=point_direction(x,y,obj2.x,obj2.y); motion_add(direction,0.2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Aaajj.... wiem co źle. Po prostu miałem warunek... i nie zamieściłem w nim ten "direction=point_di.....". Edit: Pokaże jak mam.. może komuś się przyda B).. : GML if distance_to_object(obj_001)<=300 { direction=point_direction(x,y,obj_002.x,obj_002.y); motion_set(direction,speed+0.2); } EDIT2: Dam kod z rozpędzaniem XD... dla początkujących, jak by co... takie głupawe AI. GML ms=10 if (speed < ms) { if distance_to_object(obj_001)<=300 { direction=point_direction(x,y,obj_002.x,obj_002.y); motion_set(direction,min(ms,speed+0.2)); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się