Skocz do zawartości

Zmiana sprite w zależności od położenia bohatera


Grabus

Rekomendowane odpowiedzi

Z distance_to_object próbowałem ale dach zdejmował sie nawet jak bohater był na zewnątrz. A z objektem przy drzwiach to też próbowałem i odkryłem przez przypadek w tym błąd. Otóż jak będę wychodził z domku i dojdzie do kollizji z tym objektem i momentalnie zawróce spowrotem do domku to dach bedzie dalej będzie widoczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Mniej wiecej tak to wyglądało. Dokładnie nie pamietam.

 

Step
if (distance_to_object(obj_character)<=100)
{
image_single=1; //gdzie to domek bez dachu
image_speed=0;
}
else
{
image_single=0; // domek z dachem
image_speed=0;
}

 

 

Ale chyba już wpadłem na pomysł. Umieszcze 2 obiekty przy drzwiach. Jeden bedzie odpowiadał za zdejmowanie dachu drugi będzie zakładał. Ten pierwszy będzie "głębiej" w domku i chyba będzie działać. Spróbuję później bo teraz muszę wyjść :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...