Skocz do zawartości

Depth sprita


Luksor

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiana kolejności nic nie daje
Nie no nie wyrobie '-.-

 

Wiesz, co to jest kolejność rysowania?

 

Czyli że najpierw maluj sprita, który ma być niżej. Zresztą jak można tłumaczyć co s tak logicznego <_<

 

Harvester: Może ma np. obj_hud, w którym rysuje ikonki itemków...?

Nie zawsze trzeba wszystko robić na obiektach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie wyrobie '-.-

 

Wiesz, co to jest kolejność rysowania?

 

Czyli że najpierw maluj sprita, który ma być niżej. Zresztą jak można tłumaczyć co s tak logicznego <_<

Doskonale wiem co to kolejność rysowania! :angry:

 

Widocznie będę musiał sam rozwiązać mój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<_<

Podaliśmy Ci rozwiązania, a Ty dalej masz "problem". Ewentualnie coś takiego, tworzysz kilka obiektów na różnym depth - jakim Ci tam potrzeba. I wtedy piszesz coś takiego:

GML
with( obiektDepth100 ) {

//Kod rysowania

}

Etc. Choć nie wiem czy to zadziała.

KPW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<_<

Podaliśmy Ci rozwiązania, a Ty dalej masz "problem". Ewentualnie coś takiego, tworzysz kilka obiektów na różnym depth - jakim Ci tam potrzeba. I wtedy piszesz coś takiego:

GML
with( obiektDepth100 ) {

//Kod rysowania

}

Etc. Choć nie wiem czy to zadziała.

KPW?

Działa, thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...