Luksor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jak ustawić depth sprita jak wyświetlam dwa w obiekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Zmienić kolejność rysowania, albo użyć dwóch oddzielnych obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Zmienić kolejność rysowania, albo użyć dwóch oddzielnych obiektów. Zamiana kolejności nic nie daje, a ja muszę mieć to w 1 obiekcie. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Użyj dwóch obiektów? Po co ci w 1. skoro dwa to to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Zamiana kolejności nic nie dajeNie no nie wyrobie '-.- Wiesz, co to jest kolejność rysowania? Czyli że najpierw maluj sprita, który ma być niżej. Zresztą jak można tłumaczyć co s tak logicznego <_< Harvester: Może ma np. obj_hud, w którym rysuje ikonki itemków...? Nie zawsze trzeba wszystko robić na obiektach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Nie no nie wyrobie '-.- Wiesz, co to jest kolejność rysowania? Czyli że najpierw maluj sprita, który ma być niżej. Zresztą jak można tłumaczyć co s tak logicznego <_< Doskonale wiem co to kolejność rysowania! :angry: Widocznie będę musiał sam rozwiązać mój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Nie wiem czy o to chodzi, ale zajrzyj do tego tematu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Nie wiem czy o to chodzi, ale zajrzyj do tego tematu :) Tylko ja potrzebuje rysowanie w jednym obiekcie. Rysuję tym obiektem 2 sprity i chcę, aby każdy z nich miał inny depth. Pomocy, sam nie umiem tego zrobić! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 <_< Podaliśmy Ci rozwiązania, a Ty dalej masz "problem". Ewentualnie coś takiego, tworzysz kilka obiektów na różnym depth - jakim Ci tam potrzeba. I wtedy piszesz coś takiego: GML with( obiektDepth100 ) { //Kod rysowania } Etc. Choć nie wiem czy to zadziała. KPW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 <_< Podaliśmy Ci rozwiązania, a Ty dalej masz "problem". Ewentualnie coś takiego, tworzysz kilka obiektów na różnym depth - jakim Ci tam potrzeba. I wtedy piszesz coś takiego: GML with( obiektDepth100 ) { //Kod rysowania } Etc. Choć nie wiem czy to zadziała. KPW? Działa, thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się