Skocz do zawartości

Zablokowane Wybor obiektu za pomoca stringu


Driger

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiec najpierw przedstawie co mam:

 

Obiekt 'kontrolka'

 

GML
potwor = 'glutek';

 

Press Space

 

GML
instance_create(10,10,string(potwor));

 

Oraz mam tez obiekt 'glutek'

 

 

I czy wogole da sie aby tworzylo obiekt o nazwie jaka jest zapisana w zmiennej , w tym przykladzie tworzenie obiektu ze zmienej "potwor" o nazwie "glutek" ?

 

Z gory dzieki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...