Exigo Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mam więc taki problem.. mianowicie nie wiem jak zrobić kolizje gdyż gra jest w top down, załóżmy że obiekt ma direction przekręcone o kilkanaście stopni i uderzył o ścianę... gdy nacisnę gaz, nic nie robi... a chcę żeby parł. Nie mam pojęcia jak to zrobić.. może istnieje jakieś rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 a chcę żeby parł. Wtf? Nie rozumiem cie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=82 Wystarczyło poszukać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mylisz że taki noob jak ja, zrozumie co tam jest w tym kodzie?... <szczęka na ziemi> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Użyj mp_potential_step( 1*, 2*, 3*, 4* ); 1 - Pozycja x do której ma iść, np. mouse_x. 2 - Pozycja y do której ma iść, np. mouse_y. 3 - Prędkość z którą ma iść, np. 3. 4 - Jeśli ma omijać tylko obiekty solid to false, a jeśli nie to true. A jeśli chcesz zrobić żeby szedł prosto przed siebie to tak: step GML var to_x, to_y, to_speed; to_speed = 3; to_x = x + lengthdir_x( to_speed + 4, direction ); to_y = y + lengthdir_y( to_speed + 4, direction ); mp_potential_step( to_x, to_y, to_speed, false ); Myślę że o to ci chodzi. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się