LionX Dagger Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam tak jak w temacie czyli przesuwanie tekstury w 3d Zrobiłem screen’a by miej więcej pokazać o co mi chodzi screen: Na niebiesko jest tekstura którą używam Na żółto blok który wychodzi z tej tekstury A na zielono jest to co bym chciał uzyskać przesuwając w jakiś sposób teksturę czy w ogóle da się to zrobić ? od razu podkreślam że surface nie działają w 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Pff, zastanow sie, przeciez jest takie bardzo proste rozwiazanie ;) - ustaw repeatowanie textury, a zamiast rysowac wbudowane w gm bryly, napisz skrypt rysowania ich z primitive'ow z przesunieciem tekstury. Wiesz jak rozmiescic kazda sciane, wiec oszczedze pisania tego, a przejde do argumentow funkcji: GML d3d_vertex_texture(x,y,z,tx+px,ty+py) // x, y, z - pozycja wierzcholka // tx, ty - pozycja w teksturze // px, py - przesuniecie pozycji punktu tekstury < -1 ... 0 ... 1 > Voila! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To, to wiem ale mi chodziło na wbudowany w GM model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 to juz pozostaje zabawa w edytowanie sprita/backgrounda a to z kolei trwa sporo czasu, wiec radze zostac przy tej metodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi