CuB3 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mam taki problem... Mianowicie mam jeden object który rysuje kilka sprite'ów. Ja potrzebuję aby w tym object'cie były sprawdzane pozycje na jednym ze sprite'ów i na tym miejscu został rysowany następny sprite... Dodam, że istotne jest to, iż obydwa sprite'y posiadają zupełnie inny obrót i obracają się niezależnie od innych... Jednym słowem chcę aby sprite'y były przyklejone do siebie i się odpowiednio obracały (bez odłączania się od innych sprite'ów)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Tak zrozumiałem to co ty piszesz... x=obiekt.x y=obiekt.y Kod powyżej karze obiektowi być na innym obiekcie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Sory ale o to chodzi ze to ma być jeden obiekt i kilka sprite'ów... Wyraźnie napisałem... Nie potrzebuje 10 objektów jeżeli mogę zrobić to samo w jednym xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 sinus, cosinus / lengthdir_x, lengthdir_y, zapisanie pozycji rysowania do zmiennej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się