Kirian Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Mam pytanie natury ogólnie-game-makerowej ;) Czy znacie jakieś konkretne źródła mówiące o tym, jak wykorzystywana jest pamięć w GM'ie oraz jak zorganizowane jest upychanie wszystkiego w pamięci? Miałem ok. 15MB sprite`ów w grze i odchudziłem je do 2MB, zauważając jednocześnie spadek zużycia pamięci RAM o 350MB :blink: Dziwną rzeczą jest, że przechodząc z jednego Room`a do drugiego zużycie pamięci systematycznie wzrasta, o 10MB na każde przejście. Jestem pewien, że wszystkie zasoby są kasowane przy przejściach między Room`ami. Mieliście problemy z zapychającą się pamięcią? Są sposoby na wywalenie wszystkiego co aktualnie nie jest w grze używane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 co do ostatniego pytanie sprite_delete ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się