Skocz do zawartości

Zżeranie pamięci


Kirian

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie natury ogólnie-game-makerowej ;)

Czy znacie jakieś konkretne źródła mówiące o tym, jak wykorzystywana jest pamięć w GM'ie oraz jak zorganizowane jest upychanie wszystkiego w pamięci? Miałem ok. 15MB sprite`ów w grze i odchudziłem je do 2MB, zauważając jednocześnie spadek zużycia pamięci RAM o 350MB :blink: Dziwną rzeczą jest, że przechodząc z jednego Room`a do drugiego zużycie pamięci systematycznie wzrasta, o 10MB na każde przejście. Jestem pewien, że wszystkie zasoby są kasowane przy przejściach między Room`ami. Mieliście problemy z zapychającą się pamięcią? Są sposoby na wywalenie wszystkiego co aktualnie nie jest w grze używane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...