lewys7 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Chce żeby kiedy nacisnę np. ctrl to oddaje strzał w stronę najbliższego przeciwnika. A także, żeby żołnierz w losowym odstępie czasu oddawał strzał w stronę najbliższego przeciwnika. I jeszcze żeby obiekty żołnierz nie nachodziły na siebie tzn. mogą iść tuż kolo siebie ale nie mogą na siebie nachodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 if distance_to_object(zolniez)< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Strzał do najbliższego przeciwnika: Event CTRL pressed: GML var nearest, bullet; nearest = instance_nearest( x, y, obj_wrog ); bullet = instance_create( x, y, obj_pocisk ); bullet.direction = point_direction( x, y, nearest.x, nearest.y ); bullet.speed = 5; Żołnież strzelający w losowym odstępie czasu: Event Create: GML alarm[0] = 1 Alarm 0: GML var nearest, bullet; nearest = instance_nearest( x, y, obj_wrog ); bullet = instance_create( x, y, obj_pocisk ); bullet.direction = point_direction( x, y, nearest.x, nearest.y ); bullet.speed = 5; alarm[0] = room_speed * random(5); // od 0 do 5 sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się