OriPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 CREATE GML soundon=false LEFT BUTTON: GML if soundon=false { sound_global_volume(100) soundon=true } if soundon=true { sound_global_volume(0) soundon=false } witam co w tym kodzie jest zle?? wlacza gre i jak klikne w objekt to muzyka sie wylacza(tak jak ma byc...) ale jak kliknie ponownie to muzyka nie chce sie wlączyc<placze> co tutaj zle jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A zobacz tak: left button pressed (LPM?): GML soundon = !soundon; sound_global_volume( soundon ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Ja w moim powerx'ie zrobiłem to na klockach. kONKRETYN OBJEKT - START MUZYKI STOP MUZYKI NA INNYM PRZYCISKU. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A zobacz tak: left button pressed (LPM?): GML soundon = !soundon; sound_global_volume( soundon ); w ogule nie kapuje o co w tym chodzi:/ powiedz dokladnie co gdzi mam w kleic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zamiast tego: GML if soundon=false { sound_global_volume(100) soundon=true } if soundon=true { sound_global_volume(0) soundon=false } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 nie mam zielonego pojecia jak ten kod dziala... ale muza sie wlacza i wylacza... thx wielkie Snake:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Standardowy prosty błąd. GML if soundon=false { sound_global_volume(100) soundon=true } if soundon=true { sound_global_volume(0) soundon=false } Należy pamiętać, że kod czytany jest od góry do dołu przez nasz komputer. Dodam opis, może zrozumiesz. GML // zakładamy, że już wyłączyłeś muzykę w grze kod leci sobie stąd ---|---- -- V--- if soundon=false // komputer doczytuje się do tego miejsca i widzi, że muzyka jest wyłączona, więc wykonuje kod poniżej... { sound_global_volume(100) soundon=true } // tutaj włączył już muzyke i zmienną soundon przełączył na true if soundon=true // dochodzi tutaj, przed chwilą soundon zostało zmienione na true, więc warunek znów się zgadza { sound_global_volume(0) soundon=false } // co owocuje ponownym wyłączeniem muzyki. odpowiednie wstawienie komendy "exit;" załatwiłoby sprawę, ale ktoś już ci podał lepsze rozwiązanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się