Skocz do zawartości

kod i problem


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

GML
{

// this 2 lines are used only once, you can use it in create event

global.ps = part_system_create();

global.pt1 = part_type_create();

 

// this 10 lines are used to create your own simple effect

part_type_shape(global.pt1,pt_shape_pixel);

part_type_size(global.pt1,0.20,1,0,0);

part_type_color3(global.pt1,16777215,16777215,16777215);

part_type_alpha3(global.pt1,1,0.50,0);

part_type_speed(global.pt1,0.50,2,0,0);

part_type_life(global.pt1,50,50);

part_type_direction(global.pt1,0,360,0,0);

part_type_orientation(global.pt1,direction,direction,0,0,1);

part_type_gravity(global.pt1,0,0);

part_type_scale(global.pt1,1,1);

part_type_blend(global.pt1,0);

 

global.em = part_emitter_create(global.ps);

 

// this 2 lines are used to cast effect, you can use it in step event

// change mouse_x and mouse_y to your own position

part_emitter_region(global.ps,global.em,mouse_x,mouse_x,mouse_y,mouse_y,ps_shape_rectangle,ps_distr_linear);

part_emitter_burst(global.ps,global.em,global.pt1,5);

}

 

witam mam owy kodzik w gierce ale ten efekt jest zawsze za obiektami co gdzie wpisac zeby byl ad obiektami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...