OriPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 GML { // this 2 lines are used only once, you can use it in create event global.ps = part_system_create(); global.pt1 = part_type_create(); // this 10 lines are used to create your own simple effect part_type_shape(global.pt1,pt_shape_pixel); part_type_size(global.pt1,0.20,1,0,0); part_type_color3(global.pt1,16777215,16777215,16777215); part_type_alpha3(global.pt1,1,0.50,0); part_type_speed(global.pt1,0.50,2,0,0); part_type_life(global.pt1,50,50); part_type_direction(global.pt1,0,360,0,0); part_type_orientation(global.pt1,direction,direction,0,0,1); part_type_gravity(global.pt1,0,0); part_type_scale(global.pt1,1,1); part_type_blend(global.pt1,0); global.em = part_emitter_create(global.ps); // this 2 lines are used to cast effect, you can use it in step event // change mouse_x and mouse_y to your own position part_emitter_region(global.ps,global.em,mouse_x,mouse_x,mouse_y,mouse_y,ps_shape_rectangle,ps_distr_linear); part_emitter_burst(global.ps,global.em,global.pt1,5); } witam mam owy kodzik w gierce ale ten efekt jest zawsze za obiektami co gdzie wpisac zeby byl ad obiektami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 GML part_system_depth(ps,-9999999) Zaglądajcie czasami do dokumentacji. A nie tylko copy-paste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) ops cos jednak nie dziala.... wyskakuje error z unkown warible ps ok sorka juz wszystk ogra thx za kodzik:D Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez OriPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Wpisz ten kod pod tym gdzie masz: GML { // this 2 lines are used only once, you can use it in create event global.ps = part_system_create(); global.pt1 = part_type_create(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się