aaaaaa Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 TEN PRZYKŁAD powyżej zamieściłem przykład i mam prośbe potrzebuje wyciągnąć z niego kod sprawdzający a mianowicie Jeśli miecz jest w Equipment i jego slot jest zajęty to wykonuje się jakaś akcja Pomocy siędze nad tym 2 dni i niewiem jaki to kod :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Em, to sprawdzasz zmienną global.equipment[2,0] czy jest pusta, znaczy: GML if( global.equipment[2,0] == ' ' ) { //Brak } else { //Coś jest } W ogóle ten przykład jakiś biedny jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 znaczy tam gdzie jest brak mam nic nie wpisywać? a czy to naewno sprawdza miecz ?? EDIT: Wielkie dzięki Tymon poradziłem sobie a niewiesz jaki jest kod na sprawdzenie jaki objekt jest w danym miejscy to znaczy jeśli tarcza o danej nazwie jest na miejscu to coś tam się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 GML var _i; _i = collision_point( x, y, objShield, true, true ); if( _i != noone ) { if( _i.object[0,0] == 'Knights Shield' ) { //Rob cos } } Nie chce mi się ściągać tego przykładu ale sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się