Saito Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Cześć Ja jestem zielony w game makerze. umiem tylko troche w GMLu , a reszta na klockach ;p Czy moglby mi ktos zrobić silniczek PLATFORMÓWKĘ połączoną z rpg i zeby byla animacja chodzenia, stania, skakania i atakowania ? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam Saito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jest mnóstwo przykładów jak zrobić grę platformowa... poszukaj.. palce cię bolą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saito Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Tak? To znajdz mi platformówkę rpg =.= bo jak juz powiedzialem jestem zielony i nie umiem łączyć skryptów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Tak? To znajdz mi platformówkę rpg =.= Maple Story? ;P Po prostu weź przykład platformówki i dodaj zmienne odpowiadające za atrybuty bohatera. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 Punkt 13 Już masz silnik platformówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saito Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 no w sumie cos w stylu maple story moze mi dac ktos przyklad? mam silnik Tymona ale nie iwem co zrobić :P @EDIT Niedlugo będęmial wersje pro wiec to uprości sprawę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Niedlugo będęmial wersje pro wiec to uprości sprawę :P Nie , to nie uprosci sprawy. Jak nie bedziesz potrafil szukac przykladow to wersja pro Ci w tym nie pomoze. :P Wez jakis przyklad platformowki , tworzysz dodatkowy obiekt ktory bedzie przetrzymywal informacje o statystykach bohatera , czyli zmienne , potem zrobisz wyswietlanie ich na ekranie ( draw ) i juz masz . Podczas zabijania potworow bedziesz mial np zbieranie expa czyli powiedzmy GML global.exp += 100 Ale oczywiscie aby operowac na zmiennych musisz miec je wczesniej zadeklarowane , czyli np tworzysz w create obiektu zmienna GML global.exp = 0 ANIMACJA A np podczas wciskania klawisza lewo GML sprite_index = sprite_w_lewo A w step np GML if speed = 0 then { sprite_index = sprite_stoi Oczywiscie polecam tez przyklady na stronce , FAQ , dokumentacje oraz 64digits.com , bardzo duzo dobrych przykladow. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się