OriPL Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 witam potrzebuje kod: GML if (tutaj musi byc cos ze jak jakis objekt spadnie od gory to cos sie tam stanie(to cos to sobie juz sam zrobie)) { //tutaj bedzie to co sobie sam zrobie:D } else { // tutaj tez akcja ktora sobie sam zrobie:D } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyx Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Ale że objekt spadnie od góry na inny objekt czy ogólnie przy spadaniu w dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 kolizja: GML if (other.vspeed>0) { //tutaj będzie to co sobie sam zrobisz:D } else { // tutaj też akcja która sam zrobisz:D } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 GML if (other.vspeed>0) { //tutaj będzie to co sobie sam zrobisz:D } else { // tutaj też akcja która sam zrobisz:D } hmmm nie dziala ok powiem co chce zrobic: GML if (other.vspeed>0) { vspeed=-5 } else { move_bounce_solid(1) } czy to dobry kod?? bo mi chaodzi o to spada sobe inny obiekt na scianke i odbija sie do gory z prendkoscia 5(czyli vspeed=-5) ale jesli udezy od boku lub od dołu to sie odbije... (w grze jest oczywiscie grawitacja:D napisze mi ktos taki kod... bo moglem sie calkowicie pomylic(to koniecznie musi byc w jednym klocku(objekcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 czemu nikt mi nie odpowiada:/ no trudno dostane WARNA:/ mam kod: GML if(vspeed > 1.5 && y < other.y+1) { vspeed=-5 } else { move_bounce_solid(1) } no i niby wszystko dziala cacy ale jak pilka spadnie z gory pod kontem na ta sciane to dzialaja obie funkcje:/ moze ma ktos jakis lepszy kod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Nie jestem pewny na 100%, czy zadziała: GML if (vspeed <= 1.5 or y >= other.y+1) { move_bounce_solid(1) } else { vspeed=-5 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się