Ra3l Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Jak zrobić żeby po nacisnięciu przycisku (o) kamera odwróciła się o 180 stopni wraz ze zmianą bacgroundu? if view_current=1 d3d_set_projection(x,y,2, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),2, 0,0,1); //Kamera za samochodem (wsteczne lusterko)\\ else if view_current=0 d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); Kod na kamere (jeżeli zamieni się if_view_current=1 na 0 i na odwrót wtedy będzie już odwrócona tylko jak to wykorzystąc aby działało po nacisnięciu przycisku w grze. I żeby zmienił się sprit? PRzykład Lionx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 GML if keyboyard_check_pressed(ord('O')); ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 WOW>.. to to akurat, wiem, ale gdy dałem if keyboard_check(vk_down)(przyklad to jest zeby nie bylo) czy tez jak wspomniałeś keyboard_check_pressed(ord('O')); NIc się nie działo błąd nie wyskakował ale nic sie nie działo Dałem to w step hero: keyboard_check_pressed(ord('O')); if view_current=1 d3d_set_projection(x,y,2, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),2, 0,0,1); //Kamera za samochodem (wsteczne lusterko)\\ else if view_current=0 d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 keyboard_check_pressed(ord('O')); if view_current=1 d3d_set_projection(x,y,2, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),2, 0,0,1); //Kamera za samochodem (wsteczne lusterko)\\ else if view_current=0 d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); Może ten kod na obrócenie kamery jest zły, spróbuj jakoś inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 GML if keyboard_check_pressed(ord('O')); { if view_current=1 d3d_set_projection(x,y,2, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),2, 0,0,1); } //Kamera za samochodem (wsteczne lusterko)\\ else { if view_current=0 } d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); } } W blitzu rób, gm pociągnie tylko ponad 30k polygonów, blitz3d więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Nie działa Wyskakuje błąd przy else..;/ Nie działa Wyskakuje błąd przy else..;/ Ten kod nie jest na obrócenie kamery, tylko ten kod pokazuje kamere... :] z kamera podstawiwia dziala normalnie, i jest w draw. :] Tylkop chodzi o to zeby guzikiem zaminiec 1 na 0 i na odwrot. Wole game maker:] A po za tym oszczeedzam w tej grze na grafice (na poly znaczy) nadrabiając teksturami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 GML else { if view_current=0 { d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); } } Sorry mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 GML else { if view_current=0 { d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); } } Sorry mój błąd. else { if view_current=0 } d3d_set_projection(x,y,2, (x-cos(direction*pi/180)),(y-sin(-direction*pi/180)),2, 0,0,1); } } czym to się rózni ?? bo ja róznicy nie widzE:p;]?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Różni sie, czwarta linijka. Zamiast zamkniecia jest otwarcie. Tu mógł wyskakiwać błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 I tak nie działa... Nie wiem czym to jes spowodowane, próbowałem w draw i step i nic:/ To nie jest kod na odwrocenie kamery, to jest kod na podstawowa kamere,,, i dalem tu zebyscie wiedzili na czym pracuje... Moze macie jakies propozycje.. zeby po prostu obrocic kamere po nacisnieciu guzka o 180*. i to wsszytsko Problem rozwiązany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi