Myśliwy Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Witam. Mam pytanie, a mianowicie: Oto kod: GML Alarm 0: alarm[0]=1*room_speed; k1.x=random(300); Gdy alarm przeleci chcę aby zatrzymał akcję tzn. chcę zrobić rzut lassem i mam 1 kawałek lassa. Kiedy nacisnie sie lpm to 1 kawalek lassa sie tworzy, a on w ma w alarmie tworzenie nastepnego i kiedy juz sa 2 kawalki to ten pierwszy ma przestac tworzyc. Prosze o pomoc :) Nie nazywamy tematów problem! Warn. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a po co ci alarm[0]=1*room_speed; w alarmie skoro nie chcesz zeby sie powtarzał ? PS. Przeczytaj wreszcie regulamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myśliwy Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 No bo jak dam w create to sie odrazu wszystko robi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 w create dajesz alarm[0]=1*room_speed; a reszte w alarmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myśliwy Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 No bo jak dam w create to sie odrazu wszystko robi :P a chce uzyskac efekt rozwijajacego sie lassa Edit: cos zagmatwalem ! :P Edit2: Juź wiem, dzieki zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi