lewys7 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Jak zrobić, żeby obiekt szedł za drugim obiektem, ale trzymał się od niego na jakąś odległość. A drugie pytanie to jak zrobić, żeby ludek strzelał co jakiś czas (losowo) w kierunku najbliższego przeciwnika i strzelanie kiedy nacisnę na spację to strzał do najbliższego przeciwnika, ale tak żeby pocisk za nim nie leciał. Czyli mówiąc krótko kierunek początkowy to ludek. I jeszcze jedno: Jak zrobić niestandardowy room?? Np. żeby miał kształt podium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Co do ostatniego pytania to z tego co wiem to się nie da... Nie możesz z objektów zrobić podium i dać jakiś background na reszte?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Jak zrobić, żeby obiekt szedł za drugim obiektem, ale trzymał się od niego na jakąś odległość. daj to do obiektu który biegnie za drugim w evencie step: GML move_towards_point(OBIEKT.x,OBIEKT.y,2); if distance_to_object(OBIEKT)<20 speed=0; zamiast OBIEKT wpisz nazwę obiektu za którym ma podążać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się