Driger Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Lol, a dałes w step? I nie pisz dużymi literami. Nie ma byc w step tylko w kolizji. Arion a gdzie dales ten klocek z kodem , nad klockiem "instance destroy" czy pod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jezu, czytaj FAQ! @up: mi chodzi o sprawdzanie lives = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jezu, czytaj FAQ! @up: mi chodzi o sprawdzanie lives = 0 Aha , jak o to chodzi to tak. Ale ja odnioslem wrazenie , ze chodzi tu o ten kod z odejmowaniem ;p No i z tym sprawdzaniem najlepiej stworz sobie drugi obiekt kontrolujacy , no albo daj to do bohatera ale z dodatkowym obiektem jest wg mnie wygodniej i przejrzysciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Kod z wytłumaczeniem: GML if lives=0 //jeżeli liczba żyć równa jest 0 { //wtedy highscore_show(score) //pokaż tablicę wyników i zapisz wynik ze zmiennej score game_end() //zakończ grę } //koniec Albo klocki: 1. Test lives (tak ośmiokąt z serduszkiem, zostaw wszystkie wartości takie jakie są) 2. Start block (trójkąt skierowany w górę) 3. Show highscore 4. End_game (taki czerwony kwadrat z białym kółkiem i kreską w środku). 5. End block (taki trójkąt skierowany w dół). To ma być w step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arion Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Mówiłem wam że działa mi to tylko że jak dotykam Przeciwnika to życie zamiest odejmuje 1 zmienia na -1 i po pięci sekundach mam -1000 edit:możecie też pomóc tutaj https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=11435 to jest grafika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Użyj zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arion Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Eeee. co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dam ci radę: zanim zaczniesz robić gry zajrzyj tu: http://www.gmclan.org/index.php?wiki i tu: http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=7 PS.tam powinno być o zmiennych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Arion ma zatkane naczynka nerwowe w mózgu łączące obszar pamięci z jednostkami analizującymi i rozumiejącymi sygnały dochodzące z różnych narządów, m. in. oka, przez co nie rozumie co się do niego mówi (pisze!). Jak mu się odetkają to możemy spróbować znowu mu pomóc. :) Panie, wszystko ci łaskawie na tacy podano, na stornie mnóstwo przykładów a i tak nie rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się