Exigo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Chodzi o to iż mam animacje składającą sie z dwóch klatek... polega to na tym że gdy nic nie klikam animacja jest tylko na pierwszej klatce i się nie zmienia... jeśli zaś kliknę np. spacje to animacja będzie szła normalnie.. czyli najpierw pierwsza klatka, potem druga i tak w kółko... da się zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Da się.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 No ok... ale jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 GML //Create: image_speed=0 image_index=0 //Step if keyboard_check(vk_space) { if image_speed=0 { image_speed=1 } else { image_index=0 image_speed=0 } } Chyba coś zrobiłem źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Dokumentacja >.> O, dokumentacja jest od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Coś się muli ale pokombinuje... i chyba wiem co zrobić... :P EDIT:No i zrobiłem tak... ale nie działa <_< W draw mam tak: draw_sprite_ext(spr_lufa2,-1,x,y,image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); if keyboard_check(vk_space) { image_index = spr_lufa; } else { image_index = spr_lufa2; } W tym spr_lufa2 to animacja 'bez strzelania', a spr_lufa to animacja strzelania.. nie działa czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); if keyboard_check(vk_space) { sprite_index = spr_lufa; } else { sprite_index = spr_lufa2; } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Troszkę pozmieniałem i działa... draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,direction,image_blend,image_alpha); Zmieniłem na spr_lufa ... i wszystko chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się