Skocz do zawartości

Zablokowane Dziwny bug?


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

A można te sprites umieścić w grupach, w "Sprites"? Może to jest ten SKOMPLIKOWANY problem? :)

 

Dodam, że znalazłem małego buga w kodzie, że wysyłał najpierw spritex_index = readshort();, a później czytał z tablicy.. ;d

Taki mały bug, a go przeoczyłem.

 

Pewnie długo potrwa zanim znajdę resztę błędów..

 

Może ktoś pomoże mi z tym? Moge wysłać plik.. Znajdzie się ktoś?? Bo tutaj to można tylko zgadywać.. Gry MMO to skomplikowana sprawa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radze zrobic zbior zmiennych, badz stalych identycznych i na serwerze i w kliencie i przy nich operowac na wysylaniu/odbiorze danych o spricie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, chyba nie w to miejsce to wsadziłem. Właśnie zacząłem analizować dogłębnie kod.. :P

Wybacz.

 

EDIT:

A jeśli mam pakiet od gracza w alarmie:

GML
//tablica ze sprite gracza

sprites_in[0] = spr_down_run;

sprites_in[1] = spr_up_run;

sprites_in[2] = spr_left_run;

sprites_in[3] = spr_right_run;

sprites_count = 4;

 

for( i = 0; i < sprites_count; i += 1 ) {

sprites_out[sprites_in] = i;

}

//Update position

clearbuffer();

writebyte(2);

writebyte(global.myid);

writeshort(x);

writeshort(y);

writeshort(sprite_in[sprite_index]);

writeshort(image_speed);

writeshort(image_index);

sendmessage(global.clienttcp);

 

//Redo it

alarm[0] = 1;

 

To może tak być?:P

 

 

A może błąd w tym, że dałem w CREATE:

GML
image_index=1; //set the image index to 1

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób se zmienną spritek = twoj_sprite

i przy poruszaniu zrób: spritek= np. spr_up

draw: draw_sprite_ext(spritek... reszta arguemntow)

wsylanie pozycji:

writeshort(spritek);

odbieranie pozycji:

hero.spritek = readshort()

OMG! ale zabawy <_<

Aha i zgadzam się w 100% z Yodą:

W ogóle twój kod nie ma sensu. Po co ta tablica, skoro nigdzie indziej jej nie używasz.

A i jeszcze jedno:

Nie rozumiem. Kod wydaje się logiczny.

Omg! Ty coś w ogóle rozumiesz? A jak sie nie myśli logicznie to sie nie rozumie <_<

Opinia końcowa: Nie zabieraj się za gry mmo. :( niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...