Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A można te sprites umieścić w grupach, w "Sprites"? Może to jest ten SKOMPLIKOWANY problem? :) Dodam, że znalazłem małego buga w kodzie, że wysyłał najpierw spritex_index = readshort();, a później czytał z tablicy.. ;d Taki mały bug, a go przeoczyłem. Pewnie długo potrwa zanim znajdę resztę błędów.. Może ktoś pomoże mi z tym? Moge wysłać plik.. Znajdzie się ktoś?? Bo tutaj to można tylko zgadywać.. Gry MMO to skomplikowana sprawa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja radze zrobic zbior zmiennych, badz stalych identycznych i na serwerze i w kliencie i przy nich operowac na wysylaniu/odbiorze danych o spricie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 W sumie to dobrze mówisz.. Można pod każda zmienną dać sprite'a.. I później go switchować?:P A co z moim pytaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 W sumie to dobrze mówisz.. Można pod każda zmienną dać sprite'a.. I później go switchować?tongue2.gif Omg, ty wiesz w ogóle o czym ty mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Oj, chyba nie w to miejsce to wsadziłem. Właśnie zacząłem analizować dogłębnie kod.. :P Wybacz. EDIT: A jeśli mam pakiet od gracza w alarmie: GML //tablica ze sprite gracza sprites_in[0] = spr_down_run; sprites_in[1] = spr_up_run; sprites_in[2] = spr_left_run; sprites_in[3] = spr_right_run; sprites_count = 4; for( i = 0; i < sprites_count; i += 1 ) { sprites_out[sprites_in] = i; } //Update position clearbuffer(); writebyte(2); writebyte(global.myid); writeshort(x); writeshort(y); writeshort(sprite_in[sprite_index]); writeshort(image_speed); writeshort(image_index); sendmessage(global.clienttcp); //Redo it alarm[0] = 1; To może tak być?:P A może błąd w tym, że dałem w CREATE: GML image_index=1; //set the image index to 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 W ogóle na kij ci sprites_out[] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 sprites_out[] jest związany z pętlą for: GML for( i = 0; i < sprites_count; i += 1 ) { sprites_out[sprites_in] = i; } Zwraca wynik? Chyba potrzebny jest :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Nie nie jest. W ogóle twój kod nie ma sensu. Po co ta tablica, skoro nigdzie indziej jej nie używasz. writeshort(sprite_in[sprite_index]); omg ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Nie rozumiem. Kod wydaje się logiczny. Tablice mam na serwerze i u gracza w alarmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Zrób se zmienną spritek = twoj_sprite i przy poruszaniu zrób: spritek= np. spr_up draw: draw_sprite_ext(spritek... reszta arguemntow) wsylanie pozycji: writeshort(spritek); odbieranie pozycji: hero.spritek = readshort() OMG! ale zabawy <_< Aha i zgadzam się w 100% z Yodą: W ogóle twój kod nie ma sensu. Po co ta tablica, skoro nigdzie indziej jej nie używasz. A i jeszcze jedno: Nie rozumiem. Kod wydaje się logiczny. Omg! Ty coś w ogóle rozumiesz? A jak sie nie myśli logicznie to sie nie rozumie <_< Opinia końcowa: Nie zabieraj się za gry mmo. :( niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 To czemu ktoś zaczął motać z tymi tablicami, aż się przeraziłem =.= ? Będę w domu to popróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 To czemu ktoś zaczął motać z tymi tablicami, aż się przeraziłem =.= ? Jak się nie umie korzystać, to przeraża. Ale tak jest wygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Już wybiera te sprites, ale na serwerze obiekt gracza ma wygląd sprite obiektu. A inni gracze wyglądają też jak ich sprite. Czyli poruszają się bez animacji.. Co zapomniałem dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi