Adiasso Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Siemka... Jaki jest kod aby: -health zmenic na 200 -po kolizji obj_obcy z objekt, obj_obcy stracil 25 health Prosze o skrypty. . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Siemka... Jaki jest kod aby: -health zmenic na 200 -po kolizji obj_obcy z objekt, obj_obcy stracil 25 health Prosze o skrypty. . . Create: GML health = 200 Kolizja obj_obcy z innym obiektem: GML health -=25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Siemka... Jaki jest kod aby: -health zmenic na 200 -po kolizji obj_obcy z objekt, obj_obcy stracil 25 health Prosze o skrypty. . . Jeżeli chcesz, żeby każda instancja obj_obcy miała swoją żywotność, to musisz im zadeklarować zmienną o tak: CREATE GML hp=100; //poczatkowe zycie to 100 A reszta: ZMIANA ŻYCIA(w tym czemu chcesz zmienić) GML hp=200; obj_obcy KOLIZJA Z objekt GML hp-=25; A tak wogule, to skrypt to scenariusz jest. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiasso Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Oki dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się