Skocz do zawartości

working_directory co tu nie gra ?


Belcik

Rekomendowane odpowiedzi

HEJ.

Moja gra pobiera sobie aktualizację.

Projekt ściąga update (.exe robione w gm'ie ) i otwiera je poprzez execute_shell(path,'').

W moim projekcie dużo kodu opiera się na ładowaniu zasobów, zapisywaniu plików w folderze gry - working_directory

Od razu coś było nie halo...

 

Dla testu zrobiłem taką 'gre':

create: show_message(string(working_directory)) ; game_end()

 

zapisałem to do exe i mój projekt miał to odpalić(execute_shell)

Jak się większość domyśla po starcie powinna się pokazać wiadomość ze ścieżką katalogu gry

no a tu dupa. Okazuje się, że przyjął working_directory od projektu głównego.

 

dlaczego ? dlaczego update przejął working_directory od projektu przez który był otwierany.

 

 

Jeszcze wytłumaczę to tak:

ścieżka update: c:\Fifa\Update

po uruchomieniu przez Moją grę/projekt mam ścieżkę projektu czyli c:\fifa

...?

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi nie chodzi o pokazywanie wiadomości.

każdy update zawiera nowe biblioteki grafiki i dzięki dodane w global game seetings > inducle.

Po otwarciu tego update pliki rozpakowują mi się w katalogu projektu głównego czyli C:\Fifa a nie w C:\Fifa\Update.

Przez to robie mi się niezły bajzel i pliki się zastępują... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, źle Cię zrozumiałem. Po co używać do aktualizacji gry stworzonej w GM z dołączonymi plikami... przecież to niepotrzebnie przedłuży czas pobierania bo dodasz do tego 2MB aplikacji. Poszukaj jakąś bibliotekę obsługującą archiwa zip czy rar na http://gmc.yoyogames.com/ . Wtedy na 100% będziesz mógł wypakować pliki gdzie chcesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...