Skocz do zawartości

strzelanie co jakiś czas


lewys7

Rekomendowane odpowiedzi

Stwórz obiekt pociskowi i daj mu do create:

GML
direction = random( 360 ); // losuje kierunek

speed = 5; // szybkosc

Teraz stworz obiekt potworowi i do create...

GML
alarm[0] = 1; // start alarmu

Do eventu Alarm 0:

GML
instance_create(x,y,obj_pocisk); // tworzy obiekt pocisk

alarm[0] = ( 1 + random( 4 ) ) * room_speed; // losuje resetowanie alarmu 0 na czas od 1 do 5 sec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...