lewys7 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Chcę żeby przeciwnik chodził sobie po planszy i co jakiś czas oddawał strzał bez dokładnego kierunku. Da się zrobić coś takiego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Oczywiście że sie da. :) to proste losowanie direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Stwórz obiekt pociskowi i daj mu do create: GML direction = random( 360 ); // losuje kierunek speed = 5; // szybkosc Teraz stworz obiekt potworowi i do create... GML alarm[0] = 1; // start alarmu Do eventu Alarm 0: GML instance_create(x,y,obj_pocisk); // tworzy obiekt pocisk alarm[0] = ( 1 + random( 4 ) ) * room_speed; // losuje resetowanie alarmu 0 na czas od 1 do 5 sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewys7 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Jeszcze jedno pytanko: object3 (tj.pocisk) Leci w kierunku MYSZY?? Jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Create pocisku: GML direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); // kierunek w strone myszki speed = 5; // szybkosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się