sfinkss Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Można jakoś nie posługując się alarmami i w ogóle klockami, czas zrobić w kodzie (to taki przykład będziem, ja jestem jak narazie new więc tylko chce pokazać jakby to miało 'działac') if time>100 then goto_next_room przypominam chce pokazać tylko zasade, a o poprawny kod kogoś poprosić, no jeśli tak się da ;) a jak tak, to czy jest jakś jednostka, sekundy czy ms... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Można jakoś nie posługując się alarmami i w ogóle klockami, czas zrobić w kodzie (to taki przykład będziem, ja jestem jak narazie new więc tylko chce pokazać jakby to miało 'działac') if time>100 then goto_next_room przypominam chce pokazać tylko zasade, a o poprawny kod kogoś poprosić, no jeśli tak się da ;) a jak tak, to czy jest jakś jednostka, sekundy czy ms... Create GML Alarm[0] = room_speed*100 // tutaj ustalasz czas, po jakim gra ma przejsc do nastepnej planszy Alarm 0: GML room_goto_next() Po upływie określonego czasu, gra przejdzie do następnej planszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 @UP: nie posługując się alarmami i w ogóle klockami NAUCZ SIE CZYTAĆ! Topic: raczej nie ma takiej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Jest taka możliwość... GML Create: licznik=0; Step: licznik+=1; if licznik>=100 { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 ok dzięki. dziala ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się