Skocz do zawartości

Czas w kodzie


sfinkss

Rekomendowane odpowiedzi

Można jakoś nie posługując się alarmami i w ogóle klockami, czas zrobić w kodzie

(to taki przykład będziem, ja jestem jak narazie new więc tylko chce pokazać jakby to miało 'działac')

 

if time>100

then goto_next_room

 

przypominam chce pokazać tylko zasade, a o poprawny kod kogoś poprosić, no jeśli tak się da ;)

a jak tak, to czy jest jakś jednostka, sekundy czy ms...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jakoś nie posługując się alarmami i w ogóle klockami, czas zrobić w kodzie

(to taki przykład będziem, ja jestem jak narazie new więc tylko chce pokazać jakby to miało 'działac')

 

if time>100

then goto_next_room

 

przypominam chce pokazać tylko zasade, a o poprawny kod kogoś poprosić, no jeśli tak się da ;)

a jak tak, to czy jest jakś jednostka, sekundy czy ms...

 

Create

GML
Alarm[0] = room_speed*100 // tutaj ustalasz czas, po jakim gra ma przejsc do nastepnej planszy

 

Alarm 0:

GML
room_goto_next()

 

Po upływie określonego czasu, gra przejdzie do następnej planszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...