Thobby Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 No więc, czy da się zrobić w game makerze taki panel boczny, który zawsze jest w tym samym miejscu na ekranie, mniej więcej jak w tibii?? Tyle że nie wkładałoby się tam itemów tylko byłyby jakieś informacje napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Korzystasz z viewów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Niebardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Niebardzo View to jest podążanie ekranu za graczem. :) Jak z tego nie korzystasz to wystarczy że ustawisz ten obiekt i on będzie w jednym miejscu. A jak korzystasz to daj w step: GML x=view_xview y=view_yview :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 View to jest podążanie ekranu za graczem. smile.gif Bzdura! Przypisuj pozycję panelu do pozycji viewa i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Bzdura! No to za obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 No to za obiektem. Nadal bzdura! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 No to za obiektem. View to wydzielona część okna gry(z tymże dwa viewy mogą na siebie nachodzić), na której jest renderowany ustalony przez view_xview i view_yview kawałek rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 View to wydzielona część okna gry(z tymże dwa viewy mogą na siebie nachodzić), na której jest renderowany ustalony przez view_xview i view_yview kawałek rooma. Tak chciałem powiedzieć :D To coś ci nie wyszło ;> Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Masz takie cos: GML hx = view_xview+view_wview-160; //zmieniaj tylko 160, zeby zmienic rozmiar huda hy = view_yview; hw = 160; //zmieniaj, zeby zmienic rozmiar huda hh = view_hview; draw_set_color(c_gray) draw_rectangle(hx,hy,hx+hw,hy+hh,false); Ps: to jest shockera jakby coś :P (pisał mi inventory i dodał panel) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Eee am. Jak dla mnie lepiej draw_sprite_ext() o odpowiednich parametrach a nie się bawić w zmianę x i y... nie wiem, dlaczego - ale tak jest lepiej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się