Skocz do zawartości

Zablokowane Leczenie bohatera


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie dosyć banalne pytanie, ale mam z tym problem, więc, mam jedzenie (ciasteczko ;p),

i w jego create mam tak:

 

in_inventory = 0;

 

 

w mouse right pressed mam tak:

 

 

if in_inventory = 0 && global.entered = true
    {
        if distance_to_object(hero) < 20
            {
                scr_to_inventory()
            }
    }

else
if in_inventory = 1 && global.entered = true 
    {
        scr_to_ground()
    }

 

a w draw:

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y);

 

Chcę aby w mouse left pressed był taki kod, że ciasteczko dodaje bohaterowi 5 życia i ulega zniszczeniu :)(znika).

Jakby co to zmienna hlt odpowiada za życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...? Nie rozumiem do końca <_<

 

Albo skorzystałeś z przykładu i nie masz zielonego pojęcia kodzie, albo nie umiesz wyjaśnić, o co ci chodzi...

 

Pozatym: daj cały kod....

GML
hlt += 5;

instance_destroy();

...?

 

Pozatym: Jaka rzeźnia w kodzie! Ratunku! Tak to powinno wyglądać:

GML
if(in_inventory = 0 && global.entered = true)

{

if(distance_to_object(hero) < 20)

{

scr_to_inventory()

}

}

else if(in_inventory == 1 && global.entered == true)

{

scr_to_ground()

}

Olbrzymia różnica. Po co po samym if robić wcięcie, skro i tak dajesz je po "{"...?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...