Nirvan Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Chcę aby pod danymi objektami osobno znajdowały się paski życia z wypisaną ilością zmiennej hp . Jeczcze żeby napis był na jakimś niebieskim tle . Wykombinowałbym to ale nie wiem jak się robi healthbary do objektu o tej samej nazwie ale żeby każdy był osobno . Cos jak w heroes . (jak robi się to w draw to objekt znika i widać tylko napis) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (jak robi się to w draw to objekt znika i widać tylko napis) draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); Dzie to wstawić? EDIT : Ale jeszcze musi być tekst na tym string hp obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Na samym początku draw. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dzie to wstawić? Pomyśl logicznie. Nie dość, że GM jest tak zbudowany, że funkcje rysujące działają tylko w jednym evencie, to jeszcze temat jak probuję w drawie to znika mi hero jest poruszany już koło setny z kolei raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 I tak gościa nie widać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 To do tej walki turowej co dawałeś? Jak tak to sprawdzę i ci powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 FAQ się kłania.... draw_text() i draw_rectangle() (na odwrót :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jak nie działa?! Do twojego obiektu o nazwie axeren w Draw dalem: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); draw_healthbar(x-64,y-64,x+64,y-48,hp,c_silver,c_red,c_green,0,0,0); draw_text(x-32,y-64,string(hp)); I gites działa(uruchamialem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jak nie działa?! Do twojego obiektu o nazwie axeren w Draw dalem: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha); draw_healthbar(x-64,y-64,x+64,y-48,hp,c_silver,c_red,c_green,0,0,0); draw_text(x-32,y-64,string(hp)); I gites działa(uruchamialem). Świetnie , teraz dziala . Dziex . :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się