Skocz do zawartości

Pocisk


Rekomendowane odpowiedzi

GML
//Jesli jakis gracz dolaczyl do gry to mozna grac

if mplay_player_find()>1

{

//Gra sie juz rozpoczela

play=true;

 

if global.my_player=object_player

{

// Tutaj skrypt ruchu

ruch();

 

// Tutaj wysyłamy pozycję obiektu

mplay_data_write(0+(10*object_player),x);

mplay_data_write(1+(10*object_player),y);

mplay_data_write(2+(10*object_player),direction);

mplay_data_write(2+(10*object_player),image_angle);

}

else

{

// Jesli obiektem nie kontroluje gracz to pobieraj jego pozycje

x=mplay_data_read(0+(10*object_player));

y=mplay_data_read(1+(10*object_player));

direction=mplay_data_read(2+(10*object_player));

image_angle=mplay_data_read(2+(10*object_player));

}

}

else

// Gra zostala zaczenta ale brakuje jednego gracza ...

if play=true

{

//... czyli ktos sie rozlaczyl

show_message('Jeden z graczy wyszedł z gry!');

game_restart();

}

problem w tym że pocisk nie ma object_player(zmiennej) i tym bardziej skrypt ruchu do niego się odnosić nie może :P

EDIT:

chodzi mi o to jak inaczej wysłać x y speed i dir pocisku?Kombinowałem już z dobrą godzinę ale nic :( a tak cuś bym się poduczył :P i nie musiał bym wam więcej potem truć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...