hudy0070 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Otóż, korzystam z przykładu Tymona na MP, jest tam wszystko ładnie piknie opisane, lecz jak mam wysyłać x y pocisku skoro wymiana danych odnosi się do Graczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 zapodałbyś kodem nie każdemu chce sie sciągać przykład Tyma. Taka drobna uwaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 GML //Jesli jakis gracz dolaczyl do gry to mozna grac if mplay_player_find()>1 { //Gra sie juz rozpoczela play=true; if global.my_player=object_player { // Tutaj skrypt ruchu ruch(); // Tutaj wysyłamy pozycję obiektu mplay_data_write(0+(10*object_player),x); mplay_data_write(1+(10*object_player),y); mplay_data_write(2+(10*object_player),direction); mplay_data_write(2+(10*object_player),image_angle); } else { // Jesli obiektem nie kontroluje gracz to pobieraj jego pozycje x=mplay_data_read(0+(10*object_player)); y=mplay_data_read(1+(10*object_player)); direction=mplay_data_read(2+(10*object_player)); image_angle=mplay_data_read(2+(10*object_player)); } } else // Gra zostala zaczenta ale brakuje jednego gracza ... if play=true { //... czyli ktos sie rozlaczyl show_message('Jeden z graczy wyszedł z gry!'); game_restart(); } problem w tym że pocisk nie ma object_player(zmiennej) i tym bardziej skrypt ruchu do niego się odnosić nie może :P EDIT: chodzi mi o to jak inaczej wysłać x y speed i dir pocisku?Kombinowałem już z dobrą godzinę ale nic :( a tak cuś bym się poduczył :P i nie musiał bym wam więcej potem truć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się